سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سبک زندگی کودک بیداری جنسی کودکان و آنچه والدین باید انجام ندهند

سن بیداری جنسی در کودکان چندسالگی است
متاسفانه در جامعه امروزی برهنگی و تمدن با یکدیگر اشتباه گرفته می شوند و افراد برای متمدن نشان دادن خود فرزندانشان را به صورت عریان و نیمه عریان در اجتماع می گردانند. برخی از آن ها بر این باور اشتباه تاکید دارند که با این کار، حساسیت جنسی فرزندان شان کم می شود و فرزندشان با دیدن صحنه های جنسی از خود واکنشی نشان نمی دهد زیرا چشم او پر است .
در سن 3 تا 4 سالگی در کودکان سن بیداری جنسی و تشکیل خاطرات در ذهن کودکان است ، همچنین کودکان درسن 5 تا 7 سالگی، هنگام مواجهه با بدن برهنه والدین کنجکاو می شوند که بدن آن ها چه خصوصیاتی دارد . در این بخش از نمناک شما را با سن بیداری جنسی در کودکان و نوجوانان آشنا می کنیم و روش های جلوگیری از انحرافات جنسی کودکان را ارائه می کنیم.
خود ارضایی در کودکان
از سن بیداری جنسی کودکان چه می دانید؟
سن بیداری جنسی در کودک
در دوران شیر خوارگی و نوزادی، کودک خود را موجود واحدی با مادرش می بیند و خود را جدا از او نمی بیند و آن چنان خود را به مادر نزدیک می بیند که وقتی سینه مادر را می مکد احساس می کند، دارد مادرش را می خورد.
دیدن یا لمس کردن سینه مادر در دوران نوزادی پاسخ های مکیدن را در او به وجود می آورد که این خواسته را می توان با شیر دادن به کودک، ارضا نمود. دیدن پدر یا مادر برهنه در سنین سه تا چهار سالگی میل جنسی کودکان را بیدار می سازد و آنها را تحریک می کند.
مادرها باید همیشه آراسته باشند اما نباید بیش از دوبار در هفته آرایش کنند و لباس های نمیه عریان بپوشند. این نوع آرایش و پوشش اگر فرزندان زیر هفت سال باشند سبب بروز مشکل نمی شوند زیرا غرایز جنسی در بچه های زیر هفت سال بروز ندارد .
با ورود به دوره آموزشگاهی غرایز بروز پیدا می کند و باید مادر مراقب کودک خود ، وقتی وارد مدرسه می شود باشد و در پوشش خود مواردی را رعایت کند.
سن بیداری جنسی کودک
بیداری جنسی کودک چه زمانی رخ می دهد؟
جلوگیری از بلوغ زودرس کودکان و مراقبت از نوجوانان در سن بلوغ
ورود به سن 12 سالگی آغاز سن نوجوانی است ، با ورود فرزندتان به سن نوجوانی باید مادر مراقبت بیشتری کند . اگر نمی خواهید بلوغ جنسی فرزندتان جلو افتد پوشش خود را در جلوی فرزند پسرتان رعایت نکنید و آرایش زیادی نکنید .
پس باید اگر شما فرزند بالای هفت سال دارید پوشش و آرایش خودتان را به زمان تنهاییتان موکول نمایید و مدیریت کنید.
برخی از مادران می پندارند چون فرزندشان محرم است ، پوشش خود را جلوی آنها رعایت نمی کنند اما اگر فرزند شما در زمان بلوغ و نوجوانی قسمتی از بدن مادر را ببیند ، اذیت می شود و دچار انحرافات اخلاقی می گردد اما دیدن قسمتی از بدن مادر قبل از سن مدرسه برای کودک مشکلی ایجاد نمی کند اما ممکن است کودک او را در ذهن حفظ کند و بعدها او را آزار دهد.
نعوظ در کودکان 
بیداری جنسی کودک و نکات دانستنی آن
درست است که فرزند شما محرم به شماست اما باید محدودیتی در نوع لباس پوشیدن داشته باشید و برخی مسائل جنسی را در نزد او رعایت کنید تا سبب حفظ سلامت جنسی و بلوغی کودک گردد.
مادری می تواند اسباب سعادتمندی فرزند خود را فراهم آورد که در مقابل او شرم و حیا پیشه کند تصویر آبرومندانه ایی از خود در آینه ی ذهن کودک منعکس کند.
کودکان با دقت به رفتار والدین خود از آنها تقلید می کنند، الگو می گیرند، اظهار می کنند و آنها را در ذهن کنجکاو و نورس خود ثبت و نگهداری می کنند. قبل از شش سالگی پوشش تا حدودی باز والدین در مقابل کودک نگران کننده نیست.